081223 dan före ledig dag


äntligen färdig. färdig med allt.
nya högtalarna inkopplade. kattlådan bytt. klapparna är inslagna och pyntade.
skönt.
nu är jag ledig. i två hela dagar. guld!

vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera just nu, men jag har insett att det finns en anledning till att jag håller mig borta från datorn och internet. eller det finns igentligen två anldeningar.
den ena är att så fort jag sätter mig framför datorn så bara rusar tiden iväg. jag får inget vettigt gjort och jag stannar uppe alldeles för sent.
den andra är att jag snokar så förbaskat mycket. jag snokar upp sånt som jag igentligen inte vill veta...
som att du ska åka till new york med någon som inte är jag. att du skrattar och mår bra.
att du är kär. men inte i mig. inte längre. kanske var du aldrig det. who knows?
kanske var jag aldrig det heller. i dig.
men det spelar ingen roll längre. jag lovar.


- du är så värd din lycka för det finns ingen som du!


ibland tänker jag att jag inbillar mig vissa saker. att vissa tankar inte är så märkvärdiga som jag får dom att verka. jag överdriver liksom för mig själv på nått sätt. eller gör jag det? är det så här det är? på riktigt?

p.s. orden du yttrade igår gav mig rysningar. men jag kunde inget säga. förlåt. d.s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0