081207 lovely lovely


helgen har svischat förbi.
fredagen tillbringades i stillsamma enköping. gud vad jag har saknat att vara där!
det blev thaimat i massor. och glass! myste sen framför idol.
när jag vaknade på lördagen ville jag aldrig mer åka tillbaks till sthlm...
det bara regnade och regnade, det fick bli jeans och gummistövlar.
väl hemma i sthlm var det bara att piggna till, kramas med råttan och bege sig ut igen.
aaah, saturday saturday.

idag söndag, och den har tillbringats i soffan, halvt sovandes.

gårdagen var hur som helst fenomenal!
färjan goes julbord, svettiga gubbar och svettig julskinka. men laxen va god!
vingligt, massa klackar och vippiga kjolar. massa skratt.

sen blev det en annan båt. jultomtar och ljus följde med på färden.
där stannade vi och dansade som aldrig förr. skoldisco style. det var rökmaskiner och flimmrande ljus.
oj oj va hes man blev!

ute på gatan röktes det en hel del och vi disskuterade livets viktiga.

massa sms fram och tillbaks, en sårad vän. det fick bli slutet på kvällen, det fick bli hemgång. mötte en bekant som var skrämmande olik sig själv.
men jag var nöjd.

nu är det pizza time!
vill också bara säga att fan vad jag älskar er alla, min familj, mina vänner, tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0