081229 vila i frid






ibland tar allt slut.
helt plötsligt är man död.
helt plötsligt förändras allt.
livet blir inte det samma för dom som finns kvar.

känns så himla overkligt allting.

jag blir så ledsen när jag tänker på det.
tårarna bara rinner.
blir ledsen när jag tänker på dig och att du är där nere själv just nu. och tar hand om allt.
försöker överleva.
fy fan alltså.


det finns inga ord som kan beskriva.
inga ord som kan trösta.
inga ord som kan trolla bort allt det onda och göra livet bra igen.
inga ord som kan göra så att du återfår din vän och att en familj återfår sin son.

det är bara över.
-vila i frid


du finns i mina tankar A.
du finns...

var rädda om varandra. livet är alldeles för kort.
jag älskar er



Kommentarer
Postat av: sonenos

Hi My/Miou lol I've seen nice things on your blog. Even if I can't appreciate your post for language issues, jeje

Like twice by Little dragon...wonderful! And this version let me appreciate wonderwall for the first time ;) nice to be here!!!

2009-01-13 @ 21:40:01
URL: http://www.myspace.com/sonenos
Postat av: sonenos

Hi My/Mou lol I've seen very nice staff on your blog..Of course some issues of language, jeje but i appreciate very much Twice by Little dragon and this is the first time I can appreciate wonderwall ;)

nice to be here!

2009-01-13 @ 21:53:55
URL: http://www.myspace.com/sonenos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0