081112 tid för förändring







eftersom ingen av er som läser min blogg, för jag vet att jag har läsare ;) svarade på min fråga jag ställde igår, så har jag nu fattat ett eget beslut. tada! men eftersom jag är ever changing så kan det komma att varieras på språkfronten.

har precis varit iväg med råttan till veterinären. hon ska kastreras. mammas lilla gryn. råttan är alltså min katt. tror inte det finns någon som faktiskt skulle kastrera en råtta, eller?

dagen ser ut att bli fullspäckad, ska vila lite nu eftersom jag knappt sovit något inatt, varit så nervös, plus att jag gick upp tidigt för att åka till veterinären. sedan ska jag in till stan o möta bror, ska äntligen skaffa ett id-kort som det så flashigt kallas. själv har jag burit runt på mitt pass år ut o år in. så om 5 arbetsdagar har jag ett nytt litet plastkort i väskan. ska bli skönt. passet tar sån jädra plats!

efter besök hos farbror blå så bär det av till veterinären för att hämta hem lillen. sen hem till mig o städa/rensa mitt vindsförråd. som tur är följer bror me o hjälper till att döda alla läskiga spindlar o kryp som härjar bakom gammla fuktiga kartonger.

det blir en bra dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0