081112 electric feel


dagen blev bra :)
hos polisen gjorde jag självfallet stor succé. men stackars polismannen som fick ta tre om inte fyra kort på mig innan både han o jag blev nöjda. men det blev nog ganska fint tillslut tror jag.
men inte visste jag att det var ett probem med lugg? så tänk på det ni som läser, har ni lugg o ska göra ett nytt pass/id-kort, det kan bli problem!

sen bar det som sagt av till veterinären för att hämta upp världens bästa råtta.
men oj oj va pigg hon var! trots den ändå ganska brutala operationen.till o med den super gulliga veterinär kvinnan tyckte hon va ovanligt pigg. bara lite bakis som hon sa. haha! that's my girl ;)

o nu sitter jag här i soffan o har gjort kväll. råttan springer runt o krockar med sin krage mot allt som kommer i vägen. så söt hon e.
lite konstig e hon allt...hon har fortfarande inte ens lagt sig ner för att vila/sova. vilket är vanligt efter att ett djur opererats. men som sagt, hon är inte som andra katter inte. still awake after 4 hours. helt vimmelkantig.

vinden är städad o magen är mätt efter brors goda köttfärssås. tack.

imorn är det tillbaks till arbetet efter 6 dagars sjukhet. känner mig fortfarande inte helt 100, men men.

sen vill jag tillägna en låt till mitt gryn ;)
jag får inte nog! o är dom inte lite heta?

http://www.youtube.com/watch?v=UtUI5MC9tVM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0