081113 back in business


idag var jag äntigen tillbaks på jobbet! va lite vimmelkantig när jag tog mig fram på götgatan med min latte i ena handen o min frukost macka i den andra. kände mig lite som råttan säkert gjorde igår, fast utan kragen såkart.

på jobbet var det iaf über lungt, förutom när pandora klev upp på scen o gjorde sitt soundcheck/genrep. till o med jag tyckte det var lite väääl högt.
synd att man har en ny kastrerad kisse hemma, annars hade jag nog tagit mig både en eller två öl ikväll. men men, hoppas ni andra som bestämmer er för att fira det glada 90-talet får kul!

helgen ser lovande ut...imorn ska jag o M göra stan osäker. det kommer va hett! hett! hett!
sen middag på lördag.
jag längtar!

har precis ätit varma mackor med skrattande kon o skinka samt druckit ett stort glas ört te, efter detta känner jag mig nöjd.
det blir tidigt ikväll eftersom jag börjar 8 imorgon.

adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0