090419 after two days


varken klokare eller rikare.
bara äldre.
tankarna snurrar runt runt runt.
hit? dit? fram? bak? åhhh...

träffade min fina, verkligen underbara, kristin idag.
hon gav massa bra råd och tips.
bara att se hennes brun brända ansikte gav mig så mycket energi!
tack.
och tack för den fina väskan.
i heart it.

något annat jag funderat på den senaste tiden är relationer.
och vad en relation innebär.
vad som krävs av de olika parterna för att bibehålla en relation.
vilket ansvar man har.
och hur man helt plötsligt hör ihop.
vem bestämmer när man gör det igentligen?
hur ska man veta liksom?
själv är jag en sån som rusar in i allt.
tror på ödet och att nu är det vi mot världen!

det jobbigaste är dock att upptäcka att en relation inte leder någonvart.
att den nått sin botten.
hur gör man då?
vad säger man?

sånt är jobbigt att fundera på.
istället springer jag.




Kommentarer
Postat av: Anonym

...Det är jobbigt att tänka på....men så länge man inte nåt dit ännu, så ska man inte tänka så mycket på de! utan bara leva livet och vara lycklig, han dyker upp när man minst anar det...

2009-04-20 @ 23:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0