090421 lev livet och var lycklig!







har suttit hela morgonen och surfat runt efter en ny mobil telefon.
varit riktigt avancerad och letat upp massa reccensioner osv.
nu tror jag iaf att jag bestämt mig, berättar senare om det blev den eller inte.

blev också så himla glad över att ni fina läsare kommenterat lite nu när jag äntligen fått ändan ur vagnen och börjat skriva igen.
tack!

solen skiner ute idag, som den gjort nästan varje dag den senaste veckan.
men jag vet att det igentligen inte är så varmt som det ser ut.
mitt fönster är öppet och utanför hörs ljudet av en avlägsen gräsklippare.
det låter mysigt och sommrigt på något sätt.
katten min sitter spänd  i fönstret och spanar efter fåglar.

jag borde verkligen gå ut och springa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0