090204 att vara


jag älskar när man träffar människor som man bara kan vara med.
det behövs inget onödigt prat. inget onödigt städande, fixande och trixande.
man bara är liksom.
att ha sällskap betyder så mycket.
och jag är verkligen glad att ni vill tillbringa eran tid till att sällskapa med mig.
tack!

imorn är jag ledig och jag har bestämt att jag ska vara duktig och laga mat låda, var typ två månader sen jag hade det.
städade ur mitt skåp idag på jobbet.
lyckades samla ihop en STOR påse med kvarglömda/ bortglömda matlådor.
nu blir det andra bullar!

snart har jag även ett gymkort i min plånbok. tänka sig.
malin, vi får boka in en dag så fort jag har fått det. ja! ja! ja!

2009 kanske inte blir så dumt ändå.

imorn hade jag även tänkt ta en liten runda på söder. promenera, dricka kaffe, kolla second hand. var så länge sen!
hoppas solen lyser lika fint som idag.
då kan man gosa in sig i en varm halsduk, varma sockor och fina torgvantar.
ska även införskaffa en och en annan dyrgrip jag redan spanat in...ojoj, shopaholic.
någon som vill göra mig sällskap?



Kommentarer
Postat av: Lisen Fisen

Jag ska inte blåsa bort ;) det var tydligen ganska varmt nere i malmöööe, alltid nått. Kan dock inte lova att jag inte kmr spöa på nån cyklist som är i vägen ;D Hoppas du mår bra My! Kraam

2009-02-05 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0