090208 in real life the prince goes of with the wrong girl


jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka om den här helgen.
den har varit glädjefull men samtidigt har jag hatat den.
hos pappa var allt så mysigt och bra som vanligt.
busade med hundarna. myste med familjen och skrattade åt gamla minnen.
det var mat, kakor, långkalsonger, frusen mark och kärlek.

på lördag tog jag tåget tillbaks till stockholm. det kändes lite vemodigt. kallt på nåt sätt.
väl tillbaks mötte jag upp min kära anna.
det blev vin, öl och prat hemma hos mig. det var alldeles för länge sen vi hade det så!
efter det drog vi till skärmarbronx, som malin kallar det, och mötte upp just henne och anton.
en liten tripp förbi kyrkan och så var vi där.
det spilldes drinkar till höger och vänster så vi tog tåget in till slussen ist.
mötte upp kära emil och kände att kvällen var fulländad.
sen gick det bara utför...
som det alltid gör när man tagit en öl för mycket.
allt man känner och tänker är världens bästa idé just då.
oftast är det inte så.

väl hemma gick allt käpp rätt åt helvete.
efter tre timmar i telefonen somnade jag med mascaran halvvägs ner på kinderna.
jag var helt slut.

idag är det bara tomt.



(fin från lill syrsan)



Kommentarer
Postat av: Minna

Men kära syrsan... <3

2009-02-08 @ 21:02:57
URL: http://lifeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0