090211 det sved till ett tag, men nu är det bättre


jag har än en gång haft en super mysig kväll hemma hos wero.
massa mat och en lite grogg på det. mjo så.
som vanligt blev det konstiga dokumentärer med allt från män i klänning till män med flera kvinnor.
ja, en helt vanlig tisdag.

annars är det inte mycket nytt som hänt.
imorgon är jag ledig.
och precis som varje lediga dag ska jag göra allt det jag inte hinner på mina olediga dagar.
både tröttsamt men skönt.

det här ser jag fram emot just nu:

-att det ska sluta svida
-lördag med tjejerna
-män, män och flera män
-lön (har jag sagt det förrut..?)
-alla mina goda matlådor

och förresten, kan myror äta upp en människa?
det gjorde dom nämligen på MacGyver.
den serien är så skön by the way!
får mig att tänka på när jag var liten.
och alla dom gånger jag sov över hos mormor och morfar.
då ville jag alltid se MacGyver och leka katt.
och som katt så åt jag riskakor och blev klappad av mormor.
så var det.
haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0