090122 -åh en hägring! -näe bara en uppdatering...


...kära syrsa. puss ;)


idag har varit en kanon dag faktiskt. trots all is överallt. fucking is.
gillar verkligen mitt jobb, vissa dagar iaf. alla mina kollegor är så roliga och underbara. gud så man skrattar!
kul att jesper är tillbaks. tråkigt dock att så många andra ska sluta, inklusive våran kära Anna.
men så är livet i sekten. people move.

sen bar det av hemåt. pratade med mammut och sen med lilla lille bror. gud vad jag saknar honom!
betalade alla räkningar och det var lite bittert. men men.
lite choklad fick bli plåster på såren.


känner mig glad över livet just nu. över framtiden. mitt förra inlägg vittnar inte om detta, jag vet. men nu så :)
vad som än händer så händer det alltid nåt. eller hur?
och vad som helst måste ju vara bättre än ingenting alls?
sen om man blir frisk också ja, vad kan man då mer önska sig?


det här ser jag fram emot just nu:

-lördag
-oslo
-våren
-dig
-årets slut och en inplanerad resa

det va allt för nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0