090107 dagen och dom andra dagarna


idag har jag bara tvättat. bittert. samt pysslat o chillat.
sitter just nu och väntar på bror som ska komma hit med hela sitt flyttlass och sin härliga soffa! som jag ska få låna :)
sen ska vi hem till honom och städa.
kanske blir det risk senare. men vi får se.

imorn till pappa.
fredag ledig och hos pappa. skönt!
lördag jobba. öppning till stägning. 8-17.15
söndag bror flyttar. trist. kommer verkigen sakna honom.
längtar tills jag får åka och hälsa på!

annars är jag mest trött. 
trött på att tänka.
trött på att inte få göra som jag vill.
trött trött trött.
vem vet hur allt det här kommer att sluta...?
orkar jag ens vänta och se?

trött på att frysa också! fyy..
längtar till sommaren och allt vad det innebär.


näe lyssna på låten och va nöjd!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0