090112 livet är inte så lätt när det är svårt


näe inte mycket har förändrats.
tittar på vackra teckningar och annat inspirerande på internet.
men min hjärna är på något sätt redan full. det är svårt att få in fler intryck.
tankarna tar upp all plats.
suck.

på söndag ska jag ta en kaffe promenad med sara. jag längtar.
vädra skallen lite.
få tankarna att fly för en sekund. kanske kan dom landa i nåt träd nånstans och bara stanna där.
en liten stund i alla fall.
det skulle uppskattas mycket.

om inte detta är möjligt får jag helt enkelt börja på min senaste uppfinning. fingerknäppningen.
den skulle sitta fint just nu.
eller hur malin?


löv löv löv. bara massa löv.
när får man sol?!


drömmen om ett lyckligt slut fortsätter...



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag köper den direkt!

2009-01-13 @ 01:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0