090127 smärta! i käke och hjärta


näe fy fan.
är så trött på att ha ont i käken.
har ständigt huvudvärk också tack vare spänningarna.
måste stressa ner.
vet bara inte hur.
jag menar, hur påverkar man sitt tänkande när man sover?
hur slutar man att grubbla då?
hur slappnar man av när spänna sig är något man gör omedvetet dygnet runt?
jag tror inte ens jag kan slappna av längre. har glömt hur man gör.
hur ska tunga ligga i munnen igentligen?
min pressar konstant mot tänderna i underkäken.
eller mot överkäken när jag försöker undvika underkäken pga smärtan.
aldrig kan den bara vara.
jag försöker verkligen på dagarna.
inte spänna. inte spänna. slappna av.
men uppenbarligen fungerar det inte särskilt bra eftersom jag nu har svin ont.
och jag har inte sovit, bara suttit här framför datorn.
visserligen har en del saker upprört mig ikväll.
detta har lett till en överspänd och smärtsam käke, ont i tänderna, huvudvärk och hjärtesorg.
fan ta dig.
det räcker nu!






Kommentarer
Postat av: Minna

Men syrsa... Blir helt orolig.. Säg till om det finns något jag göra så att du blir glad och avslappnad. Man ska inte gå och ha ont någonstans. Love you

2009-01-29 @ 13:25:39
URL: http://lifeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0