090111 it's a long wait


jag hade den mest underbara drömmen inatt/imorse.
den bara fortsatte och fortsatte trots att jag vaknade upp flertalet gånger för att titta på klockan.
mmm...
tänk om allt kunde vara så bra.
tänk om det man ville bara kunde fortsätta o fortsätta. utan dumma avbrott och jobbig vardag.

sitter här och gäspar lite nu. vilket är underligt då jag sovit 12 timmar (!) inatt. men det behövde jag.
det har nämligen varit en väldigt arbetsam helg.
och med tanke på hur arbetsdagen startade så var jag glad över mina extra sov timmar samt över min inköpta morgon latte. trots att jag brände tunga. livets små helt enkelt.

---

för övrigt så har det har gått nästan fem dagar nu. och jag tycker faktiskt att jag har varit duktig. men snart måste det vara över.
jag klarar inte av att hålla mig längre.
klarar inte av alla tankar.
jag längtar och längtar efter något främmande men ändå så bekant.
jag drömmer.
saknar...
det börjar bli jobbigt.
ledsamt.
och jag vill inte vara ledsen.
vill bara vara lycklig.
med eller utan något främmande.
med eller utan dig.


vet inte längre vad som är värst.
vet bara att det är dig jag tänker på. hela tiden.










Kommentarer
Postat av: Tonio

I love you, min kära syrsa

2009-01-12 @ 16:18:30
URL: http://lifeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0